مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-19اقتصادي

فارس من| سرمازدگی بهاره باغ های سمنان/ هزاران تن محصول کشاورزی آسیب دید


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از سرمازدگی باغ های این استان به ویژه در شرق استان در بهار خبر داد و گفت: به هزاران تن محصول کشاورزی به واسطه عوامل قهری از جمله سرمازدگی آسیب رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه  فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، موضوعی درباره خسارات تاکستان های شاهرود مطرح کرده اند.

آن ها با انتشار مطالبه ای در سامانه فارس من تصریح کردند که تاکستان های شاهرود چند سالی است خسارت می بینند و کسی هم پیگیر نیست.

لطفاً پیگیری کنید ؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع پرداخته است.

محمدرضا قاسمی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان می گوید: تشکیل کارگروه رصد و هدایت شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی یکی از نیازها و ضرورت های این بخش بوده که شاید کمتر به آن توجه شده است؛ چراکه در حوزه اجرا درگیری های روزمره و اجرایی کمتر اجازه پرداختن به حوزه دانش افزایی و افزایش ضریب نفوذ دانش در حوزه کشاورزی را داده و این موضوع به آن شکلی که نیاز این بخش بوده مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری گفت: شعار سال بهانه و بستر بسیار خوبی است تا مدیران بخش کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سرمازدگی بهاره باغ های سمنان/ هزاران تن محصول کشاورزی آسیب دید

فارس من| سرمازدگی بهاره باغ های سمنان/ هزاران تن محصول کشاورزی آسیب دید